آخرین بروزرسانی قیمت ها در اردیبهشت ماه 1403

ماشین رو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تماس از ساعت 10 تا 22

021 9130 9095

منتشر شده در

بهترین مارک اکتان بوستر

بهترین مارک اکتان بوستر
بهترین مارک اکتان بوستر

امروزه خودروهای تولید شده توسط خودروسازان، از سوخت با عدد اکتان معینی استفاده می‌کنند ولی در برخی از خودروها این ویژگی رعایت نشده است. از آنجایی که عدد اکتان نشان دهنده ضریب مقاومت سوخت در برابر ضربه و فشار است. برای رسیدن به عدد اکتان بالا و افزایش ضریب مقاومت، از محصول اکتان بوستر استفاده می‌شود. اما بهترین مارک اکتان بوستر چه نام دارد؟

با ماشین رو همراه باشید تا در انتخاب بهترین مارک اکتان بوستر برای خودروی خود، بهترین تصمیم را بگیرید.  در ادامه به بررسی بهترین مارک‌های خارجی و ایرانی اکتان بوستر و نحوه استفاده بهینه از این محصولات خواهیم پرداخت. 

اکتان بوستر چیست؟

اکتان بوستر یا تقویت کننده اکتان یکی از انواع مکمل‌های سوخت است که با استفاده از ترکیبات خاص خود، منجر به افزایش عدد اکتان سوخت و بهینه‌سازی آن می‌شود. استفاده از این محصول عملکرد بهتر موتور، افزایش توان خودرو و کاهش آلودگی محیطی را به همراه دارد. از طرفی با جلوگیری از اشتعال زودرس از عمل ناک زدن خودرو جلوگیری کرده و از سایش قطعات و ایجاد اصطکاک جلوگیری می‌کند.

اکتان بوستر چیست؟ - ماشین رو

بنابراین اصطلاح اکتان به کیفیت اشتعال سوخت در موتورها اشاره دارد. از طرفی بهترین مارک اکتان بوستر، علاوه بر افزایش اکتان، دارای ویژگی‌هایی مانند تمیزکاری انژکتورها و حفظ سیستم سوخت رسانی و ویژگی‌های دیگر است. 
پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اکتان بوستر ها و فوایدی که دارند، حتما مقاله اکتان بوستر چیست؟ را بررسی نمایید.

بهترین برند اکتان بوستر خارجی

با در نظر گرفتن اهمیت کیفیت سوخت برای عملکرد بهینه موتورها، انتخاب بهترین مارک اکتان بوستر می‌تواند اختلافی در عملکرد و مصرف سوخت خودروها ایجاد کند. معمولاً برندهای برجسته و معتبر اکتان بوستر خارجی، ترکیبات با کیفیت و مؤثری را ارائه می‌دهند.

بهترین مارک اکتان بوستر خارجی با افزایش عدد اکتان سوخت، باعث افزایش مقاومت سوخت در برابر ضربه و فشار، جلوگیری از احتراق زودتر از موعد، افزایش عملکرد موتور، بهینه‌سازی در مصرف سوخت، تمیزی سیستم سوخت رسانی، بهره وری بهتر از انژکتورها و سایر قسمت‌های موتور می‌شود. 

انتخاب بهترین برند اکتان بوستر خارجی، بستگی مشخصات فنی و نیازهای خودرو شما دارد. از انواع بهترین برند اکتان بوستر خارجی می‌توان به اس تی پی، جی ال ام، ایدلوب، ردکس، رایندیکس، سایکلو، وینز سوپرمیوم، زادو، وگنر، پرستون، موتول، لیکومولی، ای ار سی اشاره کرد. هر کدام از این محصولات دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند برخی از برندهای معروف و مورد توجه در حوزه اکتان بوستر عبارتند از:

  1. Red Line: این برند شناخته شده برای تولید محصولات با کیفیت برای بهبود عدد اکتان و عملکرد سوخت است.
  2. Lucas Oil: این برند معروف در زمینه تولید افزودنی‌های سوختی شامل اکتان بوستر می‌باشد و محصولات با کیفیت خوبی ارائه می‌دهد.
  3. STP: محصولات برند STP در زمینه مراقبت از سیستم سوخت و موتور شناخته شده است و اکتان بوسترهای متنوعی را عرضه می‌کند.
  4. Chevron: این برند مشهور در صنعت نفت و گاز، محصولاتی برای بهبود کیفیت سوخت‌ها و افزایش عدد اکتان عرضه می‌کند.
  5. Royal Purple: این برند معروف برای تولید محصولات مرتبط با روغن موتور شناخته شده است، ولی از محصولات دیگر آن می‌توان به، انواع اکتان بوستر اشاره کرد.

پیشنهاد میکنیم برای خرید اکتان بوستر اورجینال با قیمت مناسب به دسته بندی مخصوص محصول در وبسایت ماشین رو مراجعه کنید. همچنین در زیر می‌توانید برخی از محصولات پرفروش را مشاهده و بررسی نمایید.

بهترین اکتان بوستر ایرانی

بهترین مارک اکتان بوستر ایرانی با ارائه ترکیبات با کیفیت و مؤثر خود باعث افزایش عملکرد و بهره وری بهینه در انواع خودروهای ایرانی می‌شود. این محصولات با توجه به اقلیم و عدد اکتان انواع سوخت موجود در ایران تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند.

استفاده از بهترین اکتان بوستر داخلی می‌تواند به کاهش مصرف سوخت و کاهش آلایندگی محیطی منجر شود. این محصولات علاوه بر افزایش عدد اکتان سوخت، معمولاً دارای ویژگی‌های تمیزکاری برای حفظ سیستم سوخت موتور و انژکتورها هستند. از بهترین مارک اکتان بوستر ایرانی می‌توان به اکتان بوستر کاسپین اشاره کرد. کیفیت اکتان بوستر کاسپین به دلیل مواد تشکیل دهنده و بررسی عملکرد در آزمایشگاه‌های تخصصی است.  

روش استفاده از اکتان بوستر

برای استفاده از اکتان بوستر، ابتدا باید مقدار توصیه شده روی بسته‌بندی را مطالعه کنید و مطابق با میزان مصرف درج شده بر روی بسته بندی، محتوای ظرف را درون باک سوخت بریزید. پس از آن مخلوط بنزین و اکتان بوستر را به خوبی هم زده تا مخلوط یکدست شود. این کار موجب بهبود عملکرد موتور خواهد شد.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه صحیح استفاده از محصول، حتما مقاله [طرز استفاده از اکتان بوستر] را مطالعه کنید.

روش استفاده از اکتان بوستر - ماشین رو

استفاده صحیح از اکتان بوستر می‌تواند به بهبود عملکرد موتور، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش آلایندگی محیطی کمک کند. بنابراین، با توجه به راهنمای درج شده بر روی محصول استفاده شود.

تفاوت اکتان بوستر و مکمل سوخت

اکتان بوستر و مکمل‌های سوخت دو محصول متفاوت هستند که هر کدام وظایف خاصی در بهبود عملکرد موتورها انجام می‌دهند. در اینجا به تفاوت اصلی بین این دو محصول پرداخته می‌شود:

اکتان بوستر:

  • هدف اصلی اکتان بوستر افزایش عدد اکتان سوخت است. 
  • این افزایش اکتان عدد باعث می‌شود که از عمل احتراق زودهنگام جلوگیری کرده و از ناک زدن ( تق تق ) جلوگیری شود.
  • اگر عمل ناک زدن رخ ندهد، قطعات موتور عمر طولانی تری دارند و دچار فرسایش نمی‌شوند.
  • اکتان بوستر اصولاً بر روی ویژگی‌های اشتعال سوخت تأثیر می‌گذارد.
  • با افزایش عدد اکتان سوخت، میزان مصرف سوخت در موتور بهینه می‌شود.
  • باعث بهبود عملکرد در ارتفاعات بالا و هوای گرم شود

مکمل‌های سوخت:

از تفاوت‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکمل‌های سوخت عمدتاً برای تمیز کردن و بهینه‌سازی سیستم سوخت و انژکتورها طراحی شده‌اند.
  • این مکمل‌ها مسئول حذف آلودگی‌ها، رسوبات و ذرات غیر مطلوب از سیستم سوخت هستند.
  • تمیز کردن سیستم سوخت از رسوبات و آلودگی‌ها به بهبود عملکرد موتور و کاهش مشکلات مرتبط با سوخت‌رسانی کمک می‌کند.
  • این مکمل‌ها به بهبود کیفیت سوخت و بهینه‌سازی انتقال سوخت به موتور نیز کمک می‌کنند.

بنابراین، تفاوت اصلی میان اکتان بوستر و مکمل‌های سوخت در این است که اکتان بوستر بهبود اشتعال سوخت و کاهش ناک زدن در موتور را هدف قرار می‌دهد، در حالی که مکمل‌های سوخت بیشتر بر روی تمیز کردن و بهینه‌سازی سیستم سوخت خودرو، روانکاری، تمیزکاری، جلوگیری از فرسایش و زنگ زدگی تمرکز دارند. انتخاب از بین این دو محصول، بستگی به نیاز‌ها و مشکلات موتور خودروی شما دارد.

سخن پایانی

استفاده از اکتان بوستر می‌تواند عملکرد موتور خودرو را بهبود بخشیده و مصرف سوخت را به حداقل برساند. در جستجوی بهترین مارک اکتان بوستر، باید به عوامل متعددی نظیر نوع خودرو، نوع سوخت مصرفی و موارد دیگر توجه کنید. بهترین مارک‌های خارجی و ایرانی موجود در بازار، از ترکیبات مرغوبی برای افزایش عدد اکتان سوخت بهره می‌برند.

روش استفاده از اکتان بوستر نیز بسیار مهم است. برای بهره‌وری بیشتر، توصیه می‌شود به دقت دستورالعمل تولید کننده را دنبال کنید. با انتخاب بهترین مارک اکتان بوستر می‌توانید از عملکرد بهینه موتور خودرو لذت ببرید و همچنین به صرفه‌ترین مصرف سوخت را تجربه کنید. در صورتی که به هنگام خرید هر یک از محصولات نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید حتما از طریق شماره‌های 02191309095 , 09120416039 با ما در ارتباط باشید. اطلاعات کافی درباره اکتان بوستر اصل، قیمت اکتان بوستر، بهترین اکتان بوستر را از ما بخواهید. 

ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد

موجود شد خبرم کن

اگر محصول موجود شد چطور شما را باخبر کنیم؟*
ایمیل را وارد کنید*
شماره تلفن را وارد کنید*